Alhamdulillah... Semua hasil FolkArt dan Decoupage yang di tunjuk kan disini hasil dari keras tangan saya sendiri. Tempahan di buka kepada sesiapa yang berminat dengan hasil kerja saya.Terima kasih... Call /sms Jun (016-2629007) / email kan kepada fars_151077@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan. TQ







Sunday, January 2, 2011

ENGLISH TISSUE BOX FOR SALE

ENGLISH DESIGN
TISSUE BOX
RM 17 EACH

(A- CREAM)

(B- TEQUASH BLUE)


(C- PEACH)

(D- GREEN)

(E- BLACK)


BERMINAT? CALL JUN (016-2629007)

2 comments:

  1. Yaptıklarınızın hepsi birbirinden güzel, bakmaya doyamadım, kullandığınız dekupaj resimleri çok güzel ben bu resimleri bulamıyorum,mail adresimi versem bana bir kaç tane gönderirmisiniz, ya da bunların paylaşıldığı bir blog veya site linki verirseniz ben çok mutlu olurum. selam ve dua ile türkiye'den sevgiler....

    ReplyDelete